Cytat

Silence speaks so much louder than screaming tantrums.
Never give anyone an excuse to say that you're crazy.

~Taylor Swift

>TAG< ŚWIĄTECZNY

Postanowiłam ściągnąć z youtuba i zrobić tag świąteczny ; )

 1. Wolisz w święta chodzić w piżamie, czy elegancko się ubrać?
Wolę się elegancko ubrać. Nawet jeśli spędzamy święta tylko w najbliższym gronie. Chociaż miałam taki okres w życiu - gimnazjalny - w którym próbowałam przepchnąć pomysł ubrania się w święta w zwykłe, domowe ubrania, ale mama nie chciała na to przystać ; )

2. Kiedy zaczynasz przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia?
Bardzo różnie. W tym roku przed samymi świętami, rok temu na początku grudnia. Za rok pewnie też przed sami świętami - tak jest dużo wygodniej i mniej stresująco, a ja studiując nie mam za bardzo czasu, żeby ozdabiać dom, planować wigilię, itd. już w grudniu.

3. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Jest u mnie w domu jeden, ale nikt nie otworzył ani jednego okienka. Mi zdecydowanie wystarczył kalendarz adwentowy w grze Słodki Flirt.

4. Prezenty otwierasz w świąteczny poranek, czy wieczorem w Wigilię?
Wieczorem w Wigilię. Zawsze jako dzieci nie mogliśmy się z bratem doczekać tego momentu aż dostaniemy prezenty, szczególnie, że od wigilijnego poranka czekały na nas pod choinką.

5. Gdybyś mógł w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie, kto by to był?

Mojej przyjaciółce. Rodzicom rzadko cokolwiek kupujemy z bratem, ponieważ wiemy, że dla nich wiele więcej znaczą wspólne przygotowania do wigilii niż prezenty. Z bratem nie dajemy sobie żadnych prezentów od ładnych paru lat, bo nigdy nie mamy na tyle pieniędzy ile byśmy chcieli mieć, żeby kupić prezent. A z przyjaciółką w pewne święta obie chciałyśmy sobie zrobić niespodziankę z prezentami i obie kupiłyśmy sobie drobiazg i tak już nam zostało. Nasze drogi trochę się rozeszły i nie mamy dla siebie zbyt wiele czasu, więc danie sobie prezentów jest dobrą wymówką do spotkania się.

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Przygotowania do świąt. Wspólne ubieranie choinki, dzielenie między pokoje ozdób świątecznych, kupowanie prezentów, wspólne przygotowania, mimo że często kończą się kłótniami, bo każdy wie lepiej jak coś się robi oraz samodzielne przygotowywanie jakiejś potrawy, żeby dać jakiś wkład z całego serca do tego spotkania.

7. Jaka jest twoja ulubiona świąteczna potrawa?
Barszcz czerwony z uszkami, pierogi, śledzie w sosie miodowo-majonezowym.... Nie zdecyduje się na jedną

8. Makowiec czy sernik?
O nie... Makowca nigdy nie lubiłam. Uwielbiam mak, drożdżówki z makiem, ciastka z makiem, ale makowiec przegrywa na całej linii. Kiedyś uwielbiałam sernik, ale ostatnio mi zbrzydł. Z braku laku wybrałabym sernik. W tym roku zrobiłam na wigilię tiramisu - samodzielnie (no prawie - poprosiłam mamę żeby mi ubiła białka, bo nie chciała, żebym jej przeszkadzała mikserem podczas oglądania serialu).

9. Masz jakieś rodzinne tradycje świąteczne?
Nigdy nie śpiewaliśmy kolęd, nie co roku oglądamy Kevina, czasami w połowie kolacji otwieramy prezenty, nie mamy sianka na stole - chyba można to potraktować jako rodzinne tradycję?

10. Co wolisz - Wigilię czy pierwszy dzień Świąt?
Nie potrafię wybrać. Wigilia to cudowny czas spędzony z rodziną, z prezentami u śmiechem na twarzy u najbliższych, ale w pierwszy dzień świąt zawsze mamy rodzinny obiad, w którym rozmawiamy o przygotowaniach świątecznych, o poprzednim dniu, nadchodzącym sylwestrze.

11. Jak nazywa się twoja ulubiona świąteczna piosenka?
 <iframe width="250" height="188" src="https://www.youtube.com/embed/B0zaDApGBbI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> <iframe width="250" height="188" src="https://www.youtube.com/embed/t23hYMFslVs" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Mam dwie: anglojęzyczną i polską :) Ale jako dziecko uwielbiałam Kto wie od De Su

12. Który ze świątecznych filmów jest twoim ulubionym?
Nie mam ulubionego filmu.

13. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?

Zapach mandarynek, który zawsze, bez względu na porę roku kojarzy mi się ze świętami.

14. Jaki kolor lampek lubisz najbardziej?
Kolorowe i ciepłe odcienie bieli.

15. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?

Małą, sztuczną (która ma już trochę lat, ale szkoda wyrzucić, bo by się dłuuugo rozkładała) - to w moim pokoju. Natomiast w salonie stoi żywy świerk w donicy.

16. Czy jest coś co Cię drażni w Świętach Bożego Narodzenia?

To, że dla sklepów dzień 3 listopada oznacza początek świąt. To, że sklepy starają się w tym dniu ludźmi manipulować, żeby wydali jak najwięcej pieniędzy. To, że ludzie nie potrafią odnieść świątecznego ducha do reszty roku i móc żyć w zgodzie z innymi każdego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS | x x.